Dine kundeemner ønsker at vide, at dit program er skræddersyet til de problemer, de oplever i dag. Så ønsker de at vide, at du har de mest avancerede løsninger til at løse deres problemer. Hvordan kan du give udtryk for dem at dit arrangement vil opfylde deres behov fuldt ud?
Give en fuldstændig dagsorden
Hjælpe dine kundeemner forstå, at dit program vil løse problemerne, de oplever i dag ved at inkludere en detaljeret blow-by-blow dagsorden. Den mere dybde du vise i din dagsorden, jo mere sandsynligt dine kundeemner er at føle de får den værdi, de har brug for.
Sørg for din dagsorden indeholder oplysninger om, hvor at gå, der vært/tale, der skal deltage i hver session, og naturligvis tid.
Skræddersyede svar
Vis din udsigt de vil få alle de svar, de har brug for fra dig. Du kan fortælle dine kundeemner, som de tilmelder sig online, de vil blive bedt om at levere deres specifikke spørgsmål, som vil blive behandlet i løbet af programmet. For at overvinde tøven i andre perspektiver kan du også tilføje de “almindelige spørgsmål, der vil blive besvaret” til din markedsføring materialer så godt.
Ved at hjælpe til at tilpasse din begivenhed udsigter behov, vil du vise en vilje til at hjælpe dem med at lære, så mere end et ønske om at tage deres penge og køre.
Forkant
Du vil tiltrække flere mennesker til at registrere til dit arrangement, hvis de føler, at de vil få de nyeste og største oplysninger fra dig. For at give dine kundeemner, at følelse, brug terminologi såsom “cutting edge”, “nye” og “Avanceret”, “seneste” og “netop udgivet forskning” i din kopi til at tegne i din målgruppe. Sørg for at tale til dem ved hjælp af handlingsorienterede sætninger såsom “At deltage i dette program vil…” eller “Lære hvordan til…” eller “Være den første til at se opdaterede teknikker på…”
Det første skridt er viser dit publikum, du forstår deres udfordringer og andet trin viser dem, du ved, hvordan man kan hjælpe dem med udfordringerne, eller i det mindste har indhold, der kan.